Bizimocak55's Blog

4. sınıf için Dokümanlar

Posted on: 07 Şubat 2016

İndirmek çok uzun sürüyor diye düşünenler için tüm çalışmalar 16 GB Flash Belleğe yüklenip adresinize gönderilir.

 

 

4. sınıflar için Çalışmalar – 2015/2016

 

4. sınıflar için  Çalışmalar – 2010/2011

 

4. sınflar için PDF Kaynaklar – 1

 

4. sınıflar için PDF Kaynaklar – 2

 

4. sınıf Ders Afişleri

 

65 Yanıt to "4. sınıf için Dokümanlar"

Merhabalar, bütün dokümanlarınıza nasıl sahip olabiliriz? Teşekkür ederim.

Date: Sun, 7 Feb 2016 13:02:36 +0000
To: ayine_84@hotmail.com

Süleyman bey, bir kaç yıldır evraklarınızı kullanıyorum ve çevremdeki öğretmen arkadaşlara da öneriyorum. Zaman harcayıp bu şekilde bizlere yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Bir sorum olacak; google drive dan okuldan ulaşmamızda sıkıntı olmuyordu. Neden bu şekilde bir değişiklik yaptınız?

Sayın Ahmet Bey, elimdeki dokümanlar 50 GB sınırına yaklaştı. “Google Drive” ancak 15 GB’a kadar imkan veriyor. “cloud.mail.ru” ise 100 GB’a kadar dosyalama alanı veriyor. Tüm dokümanlarımı bir siteye yüklemek daha kolay oluyor. Parça parça, ayrı siteleri açıp, yüklemek zaman kaybına neden oluyor. Bu yüzden böyle bir uygulamaya başvurdum.

Süleyman Bey, 2. dönem yazılı sınavlarını bekliyoruz, teşekkür ederiz.

Sayın Öğretmenim, 2. dönem sınavlarına 17 Martta başlamayı düşünüyorum. Şu günler erken daha. Mart sonu, Nisan sonu, Mayıs sonu gibi düşünüyorum.

Süleyman Bey, flaşh belleği almak istiyorum, 2.dönem sınavlarınıza nasıl sahip olacağım?

Sayın Celal Öğretmenim, 2.dönem sınavlarını hazırlamaya yeni başladım. 18 Marttan sonra paylaşmaya başlayacağım.

Hocam 4.sınıf okutuyorum. Ücreti karşılığı Flash Bellek ten alabilir miyim?

Sayın Bekir Öğretmenim, e-posta adresinize cevap yazılmıştır. İlginize teşekkür ederim.

Emeğinize sağlık

Merhaba Süleyman Bey, paylaşımlarınızı ilgiyle takip ediyorum. Pdf ye çevirmeye çalıştığım fernus firmasının bir z-kitabı var. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Sayın Hocam çalışmalarınızdan 2007 yılında 1. sınıflar için çok yararlanmıştım. Teşekkür ederim. Bellekle gönderebilirim demişsiniz, belleği size nasıl ulaştıracağız ve ücretini öğrenebilir miyim?

E-posta adresinize cevap yazılmıştır. İlginize teşekkür ederim.

Sayın Hocam, flash bellek ben de alabilir miyim acaba? Fiyatı da öğrenebilir miyim? Flash Belleği size nasıl ulaştıracağız?

Sayın Murat Bey, e-posta adresinize cevap yazılmıştır.

Sayın Hocam, Flash Bellek ücretini öğrenebilir miyiz?

Sayın Öğretmenim, e-posta adresinize cevap yazılmıştır.

Süleyman Bey, yıllardır sizin dokümanlarınızı takip ediyoruz. Paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum. 4.sınıf son yazılılarınıza nasıl ulaşabilirim?

Sayın Öğretmenim, 4. sınıf son sınavlarını uyguladıktan sonra paylaşıyorum. 31 Mayıs Salı=Sosyal Bilgiler, 1 Haziran Çarşamba=Türkçe, 2 Haziran Perşembe=Matematik, 3 Haziran Cuma=Fen Bilimleri ve Trafik Güvenliği olacaktır.

Süleyman Hocam, 3. sınıf dosyaları için Flash Belleğe nasıl ulaşabilirim?

Sayın Emin Hocam, e-posta adresinize cevap yazılmıştır.

Süleyman Hocam 4. Sınıf için kaynaklara nasıl ulaşabilirim?

Sayın Ercan Öğretmenim, tüm çalışmalarıma okullar açıldığında ulaşabileceksiniz. Dosyalar o zaman aktif olacak.

Süleyman Hocam, iyi günler bende ücret karşılığında flash bellek almak istiyorum.

Sayın Suat Hocam, eğer 1. sınıflar için istiyorsanız müfredatta bazı değişiklikler var. Benim çalışmalarım ise eski programa göre. Eğer buna rağmen istiyorsanız tekrar mesaj yazınız. İyi günler…

Birinci sınıf hariç olsun.

Sayın Suat Hocam, e-posta adresinize gerekli açıklamalar yapılmıştır. İlginize teşekkür ederim.

Süleyman Hocam, eğitimhane’den kunami, Zafer BAYINDIR (zfrbyndr@gmail.com), Geçen sene Arı Yayınlarının tüm kitapların pdf formatı vardı. Bu tip kitapların pdf formatlarını nasıl elde edebilirim?

Sayın Zafer Hocam, e-posta adresinize gerekli açıklamalar yazılmıştır.

Süleyman Hocam, 4. sınıf dosyaları için Flash Belleğe nasıl ulaşabilirim?

Sayın Pınar Hocam, e-posta adresinize gerekli açıklamalar yapılmıştır. İlginize teşekkür ederim.

Sayın Süleyman Hocam, bu sene yeni müfredata göre 1.sınıf dosyalarınız olacak mı acaba?

Değerli Öğretmenim, bu yıl çok fazla doküman hazırlamayı düşünmüyorum. Eskileri üzerinde değişiklikler yapacağım. Gerektiğinde ise yenisini yapmaya çalışacağım. İlginize teşekkür ederim. İyi çalışmalar, başarılar…

Sayın Hocam, çalışmalarınızı çok beğeniyorum ve kullanıyorum emeğinize sağlık. 4.sınıf tüm dokümanlarınızı flash ile almak istiyorum, lütfen bana bilgi verir misiniz?

Sayın Öğretmenim, e-posta adresinize cevap yazılmıştır.

Merhaba hocam, test sorularının cevaplarına nasıl ulaşırım?

Acaba hangi sınıfın ve hangi dersin testlerinden bahsediyorsunuz. Ayrıntılı dosyayı yazarsanız yardımcı olabilirim.

Süleyman Hocam,Tüm dokümanlarınızı edinmek istiyorum. Bunları Word flash belleğe Word olarak mı yüklüyorsunuz? Word olarak edinmemiz mümkün mü?

Ramazan Öğretmenim, tüm çalışmalarım word biçiminde değil. Özellikle sınav soruları, genel değerlendirmeler ve bazı dosyalar word halinde. Çoğu pdf dosyası şeklindedir.

Süleyman Hocam, tüm dökümanlarınızın olduğu flaş belleği almak istiyorum. TEŞEKÜRLER

Hocam, çalışmalarınızı beğeniyle takip ediyorum. “Z kitapları” “pdf” ye nasıl çevirebilirim? Bu konuda yardımcı olur musunuz? Yeni EBA çalışmalarında bunlara ihtiyacımız var. Çok teşekkürler.

Sayın Adaş Öğretmenim, ben de bu konuda birçok araştırma yaptım. Ancak maalesef hala bir çözüm bulamadım. Z kitapları çeviremedim ve yazdıramadım.

Teşekkürler hocam.Çalışmalarınız için çok teşekkür ederim.Emeğinize sağlık.

Süleyman Hocam Merhabalar.
Arşivinizden bende faydalanmak istiyorum. Benimle iletişime geçebilirseniz memnun olurum…

Hocam merhaba. Ben Yavuz Dinç.
Gümüşhane- Kelkit’ten arşivinizden ben de faydalanmak istiyorum. Benimle iletişime geçebilirseniz memnun olurum…

Sayın Yavuz Bey, e-posta adresinize cevap yazılmıştır.

Süleyman hocam bütün arşivinizi indirdim. Hepsi emek kokuyor. Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hürmetler ediyorum. Hakkınızı helal edin. Sağ olun var olun.

Sayın Hocam, lütfen pdf kaynaklarındaki “zambak, zirve ve güvender” yazılarını silebilirseniz çok iyi olacak özellikle testlerde…

Sayın Mehmet Öğretmenim, acaba hangi sınıfa ait bu yayınlar tam dosya adı olarak öğrenebilir miyim?

Hocam bütün sınıflarda AET, YES, HYG, Tek Kitap Konu Anlatımlı Pdf ve Temel Dersler pdf. özellikle test kısımlarında sayfanın ortasında

Konu Anlatımlı SB lerde temizlenirse iyi olacak Hocam

Hocam bir de mümkünse deneme sınavı yükleyebilirseniz çok faydalı olacak. KDSleri kullanıyoruz ama kenar mahalle olduğumuz için daha çok ihtiyacımız oluyor

Öğretmenim emeğinize sağlık. Çalışmalarınızdan çok faydalanıyorum. Flash Bellek almak istiyorum. İlginize şimdiden teşekkür ederim.

Sayın Öğretmenim, e-posta adresinize cevap yazılmıştır.

Herkes gibi ben de teşekkür ediyor, Allah sizden razı olsun diyorum.

Sayın Hocam, flash bellekten tüm kaynaklarınızı nasıl alabilirim bilgilendirir misiniz beni?

Merhaba Hocam. Çalışmalarınız için teşekkürler, ellerinize sağlık. Flash Bellek ile gönderim ücreti ne kadar acaba? Bir de tüm sınıflar ve sınıflara ait dosyalar düzenli klasör olarak mı atılıyor? İçinden bulması çok zor olur yoksa.

Süleyman Hocam, merhabalar. Çalışmalarınızı indirmek istiyorum ama hata veriyor. Muhtemelen silinmişler. Hiç birini indiremedim. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Öğretmenim emeğinize sağlık. Çalışmalarınızdan faydalanmak istiyorum. İndirme yapamadığım için Flash Bellek almak istiyorum. İlginize şimdiden teşekkür ederim.

Emeğinize sağlık öğretmenim. Şimdiye kadar çok faydalandım çalışmalarınızdan. Bende flash bellekten almak istiyorum. Şimdiden Teşekkür ederim.

Süleyman Hocam Merhabalar,
Arşivinizden bende faydalanmak istiyorum. Benimle de iletişime geçebilirseniz memnun olurum. Şuan da linklerden hiç biri indirilemiyor bilginiz olsun hocam. Linkler kırık.

Dosyalarınıza ulaşamıyorum hocam. Yönlendirilen sayfa hata veriyor.

Sayın Hocam, çalışmalara ulaşamıyorum hata veriyor. Benim için büyük eksiklik.

Sayın öğretmenim, flash bellek fiyatınızı öğrenebilir miyim?

Bütün sınıfların kaynaklarını flash bellekle alma şansımız var mı sayın öğretmenim?

Bir Cevap Yazın

Takvim

Şubat 2016
P S Ç P C C P
« Oca    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29  
