Bizimocak55's Blog

3. sınıf için Dokümanlar

Posted on: 03 Ocak 2016

3 sınıf Çalışmalarım – 2014/2015

3 sınıf Çalışmalarım – 2009/2010

3 sınıf PDF Kaynaklar – 1

3 sınıf PDF Kaynaklar – 2

3 sınıf Ders Afişleri

3 sınıf Yaprak Testler

12 Yanıt to "3. sınıf için Dokümanlar"

İyi günler Süleyman Hocam,
Her şeyden önce ellerinize sağlık
çok çok teşekkür ederiz.
Bugünlerde sitenizi keşfettim. Dosyaları inceledim. Çok güzel.
3. sınıf dosyalarını indiriyorum. Ancak
3_snf-Hayat.Bilgisi_2014_2015 klasöründeki 3_snf_HB_Okul.Heyecanim_2014_2015 klsörü bozuk veya eksik. 4-5 kez tekrar tekrar indirdim. indirirken sonuna kadar izleyerek indirdim. Her seferinde içindeki pdf dosyaları açılmadı. Bozuk uyarısı çıkıyor.
Kontrol edip tekrar yükleyebilirmisiniz.
Şimdiden teşekkür eder kolaylıklar dilerim.

Yusuf Hocam, ilginize teşekkür ederim. İlgili klasörü ve içindeki dosyaları yeniden yükledim. Tekrar deneyiniz.
İyi günler, iyi çalışmalar…

Süleyman Hocam, dokümanlarınıza ulaşamıyorum, üzgünüm, ne yapmalıyım?

Süleyman Hocam,
3.sınıf çalışmalarınızın bulunduğu flash belleğin fiyatını öğrenebilir miyim? Çok teşekkürler.

Sayın Elif Hanım, e-posta adresinize cevap yazılmıştır. İlginize teşekkür ederim.

Süleyman Hocam 3. sınıf dokümanlarınıza nasıl ulaşabiliriz?

Sayın Melek Hanım, tüm dokümanlarım okullar açıldığında aktif olacaktır. İyi tatiller…

Çok teşekkür ederim, Süleyman Hocam.

Sayın Hocam, 8 senelik öğretmenim. Sizi keşfettiğim andan itibaren dokümanlarınızı kullandım. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok teşekkür ederim.

Süleyman hocam bütün arşivinizi indirdim. Hepsi emek kokuyor. Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hürmetler ediyorum. Hakkınızı helal edin. Sağ olun var olun.

Süleyman Hocam, bütün arşivinizi yıllardır zevkle kulandım. Hakkınızı helal edin. Şu an da 3. sınıf okutuyorum. Dosyalara ulaşamıyorum. Bir sorun mu var yoksa bir daha göremeyecek miyiz kaynakları? Şayet olumsuz bir durum var ve bu güzelim dokümanlara ulaşamayacaksak ben flash belleğin fiyatını öğrenmek istiyorum. Şimdiden emeğinize yüreğinize teşekkür ediyor bir an önce cevabınızı bekliyorum.

Sayın Hocam, flash bellek ile tüm dokümanlarınızı almak istiyorum. Lütfen acil, yardımcı olur musunuz?

Bir Cevap Yazın

Takvim

Ocak 2016
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
