Bizimocak55's Blog

2. sınıf için Dokümanlar

Posted on: 02 Ocak 2016


eba_22
2 sınıflar için çalışmalar – 2013/2014

2 sınıflar için Çalışmalar – 2008/2009

2 sınıflar için PDF Kaynaklar – 1

2 sınıflar için PDF Kaynaklar – 2

2 sınıflar için Ders Afişleri

2 sınıflar için Yaprak Testler

10 Yanıt to "2. sınıf için Dokümanlar"

Süleyman Hocam, paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Çok büyük emek harcıyor ve zaman ayırıyorsunuz, elleriniz dert görmesin. 2. sınıf 2013-2014 paylaşımlarınızda Türkçe dersinde bazı etkinlikleriniz eksik kalmış eski paylaşımlarınıza göre. Zaman ayırıp paylaşabilirseniz çok sevinirim.

Süleyman Hocam, dosya içeriklerini nasıl göreceğim?

Sayın Okan Bey, tatildeyiz. İnşallah okullar açıldığında dosyalar aktif olacak.

Merhaba Süleyman Hocam. Benim de bir sorum var. 2013-2014 eğitim öğretim yılında da sizi takip ediyordum. Paylaşımlarınızdan çok faydalandım. O
yıl neler öğrendim sınavları vardı “Eğitimhane” de. Onlar şu an açılmıyor. “GmailDrive” den bulamıyorum. Onlar da aktif olacak mı acaba?

Sayın Öğretmenim, tüm dosyalarımı “cloud mail ru” dosya sitesine yüklüyorum. Çünkü dosyalarımın boyutu 50 GB’ta yaklaştı. Hepsine ulaşabileceksiniz.

Teşekkür ederim öğretmenim.Bittiğinde ulaşabileceğimiz link atarsanız minnettar kalırız size.İyi tatiller …

Süleyman hocam bütün arşivinizi indirdim. Hepsi emek kokuyor. Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hürmetler ediyorum. Hakkınızı helal edin. Sağ olun var olun.

Sayın Hocam Merhabalar,
Çalışmalarınızı büyük bir beğeniyle takip ediyorum, çok faydalanıyorum. Ancak bir süredir “2.sınıf pdf kaynaklar-2” bölümündeki dosyalara ulaşamıyorum. Tekrar aktif olacak mı acaba?
Çok teşekkürler, iyi çalışmalar.

Sayın Öğretmenim, ilginize teşekkür ederim. Link yenilenmiştir.

Teşekkürler

Bir Cevap Yazın

Takvim

Ocak 2016
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
