Bizimocak55's Blog

1. sınıf için Dokümanlar

Posted on: 01 Ocak 2016

1. sınıf Değişenler

1 sınıf ELAN grubu çalışmalar

1 sınıf İTOBU grubu çalışmalar

1 sınıf KIRÖSÜ grubu çalışmalar

1 sınıf Hafta Sonu Ödev Kitapçıkları

1 sınıf Kolay Okuma Kitapçıkları

1 sınıf Matematik Çalışmaları

1 sınıf Uyum Dönemi Çalışmaları

1 sınıf Ders Kitapları – MEB – pdf

1 sınıf Türkçe – Dinleme Metinleri -MEB

Çocuk Oyunları – MEB

Oyun Oynuyorum Derleme Kitapçığı – MEB

 

41 Yanıt to "1. sınıf için Dokümanlar"

Sayın Hocam, daha önce Flash Bellek ile tüm çalışmalarınızı paylaştığınızı okumuştum . Hala böyle bir imkanımız var mı acaba?

Saygıdeğer meslektaşım emeğinize sağlık, teşekkür ederim.

Sayın Hocam, iyi tatiller. Emeğiniz için teşekkürler. Çalışmaları okul açılmadan biraz erken yüklerseniz sevinirim. İnceleme ve dosyalama imkanımız olur böylece.

Değerli öğretmenim,
bu sene 1. sınıf okutacağım.
sizin de 1. sınıf okutacağınızı umarak saygılarımı sunuyorum.
Çalışmalarınızı şimdiden dört gözle bekliyoruz.

Selamlar, Saygılar Süleyman Hocam 1.sınıflarla alakalı yeni
çalışmalarınız olacak mı?

Sayın Hasan Hocam. Şu an hiç çalışma hazırlamadım. Bakalım gelecek günler neler getirecek? Belki eski çalışmalarımı değişen programa göre yeniden düzenleyebilirim.

Size çok alıştık Sayın Hocam, bizi yalnız bırakmayın🙂 Bu güne kadar çalışmalarınızdan çok faydalandık, Allah sizden razı olsun hakkınızı helal edin.

Hocam indirme yapamıyorum. Bir sorun mu var sitede acaba?

Süleyman hocam bütün arşivinizi indirdim. Hepsi emek kokuyor. Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hürmetler ediyorum. Hakkınızı helal edin. Sağ olun var olun.

Sayın Hocam, elinize emeğinize sağlık. Çalışmalarınız gerçekten de çok seçkin, sıra dışı. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Çalışmalarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

Sayın Hocam, çalışmalarınızı ilgiyle takip ediyorum. Birinci sınıf okutuyorum bu sene. Elinizde olan çalışmalardan faydalanıyorum. İkinci grup çalışmanızı bekliyorum hocam. Emeğiniz için teşekkürler.

Değerli Hocam, çalışmalarınız elim ayağım oldu. Zor beğenirim ama sayenizde başka çalışmalara bakma ihtiyacı bile duymuyorum. Emekleriniz için çok teşekkür ederim.

Sayın Hocam, dosyalara ulaşamıyorum.

Sayın Hocam, sisteme giremiyoruz, ne yapmalıyız?

Sayın Hocam, dokümanlara ulaşamıyorum, hata veriyor.

Sayın Hocam, saygılar.
Çalışmalarınıza tıkladığımız da sayfalar hata veriyor.

Elinize sağlık Hocam, sürekli indirip kullanıyordum. Fakat şu anda “mail.cloud” üzerinden indirme yapamıyorum. Server hatası veriyor. Dosyaları nasıl temin edebiliriz?

Süleyman Hocam, çalışmalarınız için öncelikle ben de çok teşekkür ediyorum. Çalışmalara şu anda ulaşamıyoruz .

Paylaşımlarınıza ulaşamıyoruz. Yine de şimdiye kadar paylaşımlarınız için teşekkürler.

Sayın Hocam, çalışmalarınızı sitenizden takip ediyorum emeğinize sağlık. Ancak 1.sınıf çalışmalarına sayfalar açılmıyor. Acaba ben mi bi yanlış yapıyorum?

Sayın Hocam, Emeğinize sağlık harikasınız. 1.sınıf çalışmalarınıza ulaşmıyorum. Yardımcı olur musunuz?

Sayın Hocam emeğinize sağlık. Harika çalışmalar bunlar. 1. sınıf çalışmalarınıza ulaşamıyorum. Ne yapmalıyım? Çok teşekkürler.

Sayın Hocam, ben indirme yapamıyorum acaba bir problem mi var?

Değerli Hocam, çalışmalarınız için çok teşekkürler. Şu an yüklediğiniz siteden kaynaklı galiba, çalışmalarınıza ulaşamıyoruz.

Değerli Hocam. Her şeyden önce yapmış olduğunuz çalışmalar için size teşekkür ediyorum. Gerçekten büyük emek isteyen çalışmalar. 3 yıldır sizi takip ediyorum ve çok faydasını görüyorum. En son çalışmalarınıza ulaşamıyorum. Bilginiz var mı? Acaba neden?

Sayın Süleyman Hocam, çalışmalarınız için teşekkürler. Şu an yüklediğiniz siteden kaynaklı sanırım çalışmalarınıza ulaşamıyorum.

Süleyman Hocam, son yükledikleriniz açılmıyor. Linkleri kontrol ederseniz sevinirim. Sizin dokümanlarınız benim için çok önemli. Onlarsız derslerimi işleyemiyorum.

Sayın Hocam, çalışmalarınız çok harika, çok faydalı oluyor. Ellerinize sağlık. Bu günlerde çalışmalarınızı indiremiyorum. 404 diye bir hata veriyor. Önceden böyle bir sorun yaşamıyordum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Sayın Hocam, çalışmalarınızı ilgiyle takip ediyorum. Birinci sınıf okutuyorum bu sene. Elinizde olan çalışmalardan faydalanıyorum. Son çalışmalarınıza ulaşamıyorum. Linkler ölü başka linkler atarsanız sevinirim.

Sayın Hocam, 1.sınıf dosyaları açamıyorum. Neden olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim. Sayfa hata veriyor. Acaba benim bilgisayardan mı kaynaklanıyor?

Sayın Hocam, 1. sınıf dosyalarınız niçin görünmüyor? Yardımcı olursanız seviniriz. Emeğinize, ellerinize sağlık. İyi çalışmalar.

Sayın Hocam, çalışmalarınıza o kadar alıştık ki, elimiz ayağımız oldu. Sabah akşam , 1. sınıf çalışmaları geri geldi mi diye bakıyoruz. Bekletmeyin artık bizi.

Sayın Hocam, 1.sınıf dosyalarına artık ulaşamıyorum.

1.sınıf yeni çalışmalarınız yok hocam. Sorun mu var?

Hocamızın çalışmaları sanırım erişim iznine kapalı ya da paylaşıma kapattı dosyalarını.

Açıldı dosyalar:)))

Sayın Hocam, ben de 1. sınıf öğretmeniyim. Çalışmalarınızdan çok faydalandım. Öncelikle çok teşekkür ederim. Ama yeni dosyalara ulaşamıyorum, yardımcı olabilir misiniz?

Nasıl mutlu oldum anlatamam hocam:) Emeğinize sağlık.

Teşekkürler öğretmenim. Emeğinize sağlık.

1. sınıf içeriğinin geldiğine ne kadar sevindiğimi anlatamam. Süleyman Hocam, yıllardır çalışmalarınızı takip ediyorum.
Elinize sağlık. Hakkınızı helal edin.

Sayın Öğretmenim emeğinize sağlık. Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Yüce Rabbim razı olsun.

Bir Cevap Yazın

Takvim

Ocak 2016
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
