Bizimocak55's Blog

Videolar – Görseller – Diğerleri

Posted on: 01 Aralık 2015

Bernard Sakar Ayı – Çizgi Film

Çılgın Koyunlar – Çizgi Film

Kısa Çizgi FilmlerVideo

Eğlenceli Videolar

Ders Verici Videolar

Boyama Çalışmaları

Görsellerden Oluşan Garip Bilmeceler

Kayıp Nesneleri Bulalım

Satranç Dokümanları

Beğendiğim Görseller

Danışman Öğretmenlik – alıntıdır

2 Yanıt to "Videolar – Görseller – Diğerleri"

Süleyman hocam bütün arşivinizi indirdim. Hepsi emek kokuyor. Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hürmetler ediyorum. Hakkınızı helal edin. Sağ olun var olun.

Sayın Süleyman Hocam, paylaşımlarınızı beğeniyle, ilgiyle takip ediyorum. Gerçekten de özgün, sıra dışı çalışmalar her biri. Emeğiniz için sonsuz teşekkürler. Ancak son on gündür 1. sınıf paylaşımlarınızı göremiyorum. Ne zaman yayınlamayı düşünüyorsunuz? Saygılarımla…

Bir Cevap Yazın

Takvim

Aralık 2015
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
